Elimde beko markalı beyaz eşyalarım var
Evlilik düşünmediğim için satmak istiyorum çeyiz niyetine almıştım.
Piyasa değerinden % kaç aşağıdan satmam gerek sizce?
Beko bayiye gittim alamayız dediler.
ve ikinci el satan yerlere gittim onlarda ölü fiyat verdiler %50 indirimli felan
bu yüzden nasıl satabilirim sizce.
Edit ; Elimde sadece bunlar kaldı çamaşır makinesi satıldı kalan bunlar var.

Edit ; Konuyu yanlış yerde açmışsım şimdi farkettim. ''Sorum var'' kısmına taşınabilirsiniz @admin