Merhaba,
yurtdışından bir müşterimizin işlemlerini yaptık. Akabinde ödeme aldık. Ort: 93 LTC olarak bir ödeme aldık. TL olarak 98.000 TL yapıyor.
Ödeme alındığı gün her zaman ki gibi anında dolar bazında faturayı kestik. Ödeme hesabımıza Binance üzerinden geldi ve bizde binance üzerinden BTC Türk'e gönderdik. ( Göndermez Olaydık )
Gerekli Her Bilgileri İlettim
Güncelleme


İlk gelen mail şöyleydi

2.ci Mail İse Şöyleydi

2.Maddede müşteriden nereden kazanıyorsun diye soramayacağım için bilgilendirdim ve binance'dan yaptığım çekimlerin ekran görüntülerini gönderdim.
Şimdi önümüze ne gibi sıkıntılar çıkabilir ?
yurtdışından bir müşterimizin işlemlerini yaptık. Akabinde ödeme aldık. Ort: 93 LTC olarak bir ödeme aldık. TL olarak 98.000 TL yapıyor.
Ödeme alındığı gün her zaman ki gibi anında dolar bazında faturayı kestik. Ödeme hesabımıza Binance üzerinden geldi ve bizde binance üzerinden BTC Türk'e gönderdik. ( Göndermez Olaydık )
Gerekli Her Bilgileri İlettim
Güncelleme


İlk gelen mail şöyleydi

2.ci Mail İse Şöyleydi

2.Maddede müşteriden nereden kazanıyorsun diye soramayacağım için bilgilendirdim ve binance'dan yaptığım çekimlerin ekran görüntülerini gönderdim.
Şimdi önümüze ne gibi sıkıntılar çıkabilir ?
binance tr en güzeli böyle bi sıkıntı olmuyor diye biliyorum geçmiş olsun
