Teşekkürler R10 (doğum günüm) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teşekkürler R10 (doğum günüm)
11
●
192
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Teşekkürler R10 (doğum günüm)
1
2
01-08-2022, 09:05:29
#10
EmreKRMN
Teyakkuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bugün benimde doğum günüm. R10 hatırlamış sağolsun ufak bir jest yapmayı da ihmal etmemiş. Doğum günümüz kutlu olsun 😊
Sizin de
doğum gününüz kutlu olsun hocam
01-08-2022, 09:55:33
#11
Enez
Teyakkuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bugün benimde doğum günüm. R10 hatırlamış sağolsun ufak bir jest yapmayı da ihmal etmemiş. Doğum günümüz kutlu olsun 😊
o zaman ikinize de nice yaşlara
01-08-2022, 10:09:16
#12
umityildrim
Merhaba.
Doğum gününüzü tebrik ederim hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler