• 31-07-2022, 18:05:07
    #1
    İnce kabuklu ve son vakte doğru cok aşırı tatlı oluyor.
  • 31-07-2022, 18:08:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yuvarlak olana kabarcık üzümü diyorlar ince kabuklu ve şekerli olur
  • 31-07-2022, 18:10:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Oval ve arıları üstüne çeken üzüm bal gibidir. Çok severim.
  • 31-07-2022, 18:12:26
    #4
    @haber58; seneye dal göndereyim sana hocam ekersin. Yok öyle bir tat
  • 31-07-2022, 18:16:09
    #5
    gaometri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @haber58; seneye dal göndereyim sana hocam ekersin. Yok öyle bir tat
    Mümkünse bende isterim hocam
  • 31-07-2022, 18:21:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gaometri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @haber58; seneye dal göndereyim sana hocam ekersin. Yok öyle bir tat
    Keşke demeseydiniz hocam tüm r10 isteyecek 😂😂
  • 31-07-2022, 19:25:48
    #7
    @berateren; 😂😂😂😂
  • 31-07-2022, 19:29:56
    #8
    @Halil0707; evet hocam kabarcık üzümüymüş. Çok teşekkürler bu arada yazmayı unuttum.