Bir süredir uzak kaldım. Tekrar forumu özlediğimi hissettim ve kullanıcı adlarımı sorarak konulara başlıyorum 😄
Bir süre önce @turrizm kullanıcı adını kaydettim. Halihazırda organik 700 civarında takipçisi var ve reels etkileşimleri gerçekten iyi.
Sizce bu kullanıcı adı nasıl?
Not: Almak isteyen pm atabilir.🌿
Sizce instagram için nasıl kullanıcı adı? (R10+)
4
●148
- 31-07-2022, 00:59:51
- 31-07-2022, 01:05:50ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDeğerli yorumlar için çok teşekkür ederim hocam bir süre kullanmadım etkileşimi gerçekten çok iyiydi yine etkin kullanmaya çalışıp bir süre sonra satabilirim sanırım...kad1r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle