Bir çılgınlık yapıp vahşi hormonlarımı harekete geçirerek 1 asırdır kullandığım vahşi avatarımı değiştirdim ama gel gör ki değişmemiş gözüküyor. Oysaki profilimin panelinde yenisi yüklü.
https://cdn.r10.net/image.php?u=111510
Bu bendenize özel adresimde bile eskisi yer alıyor. Ne olcak?
Yenisi böyle: