Sanırım Zengin Oldum 8.7 Milyon $ - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sanırım Zengin Oldum 8.7 Milyon $
58
●
4.916
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanırım Zengin Oldum 8.7 Milyon $
1
2
3
4
5
6
7
26-07-2022, 13:26:12
#19
odium
Kurumsal PLUS
Senelerdir farklı farklı adamlardan benzer mailler alıyorum. Bazıları öyle bir boyuta taşıyorlar ki kimlik/pasaport fotoğrafını da ekliyorlar. Ciddiye almaya gerek yok.
26-07-2022, 13:26:45
#20
Sabrisenk
bana da whatsapp tan geldi bunun gibi mesaj. Numaramı nerden bulmuşlar halen anlamadım
26-07-2022, 13:26:56
#21
short
gokhanavci01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
100 dolar at ciddiyetini anlayalım de hocam
Denenir...
26-07-2022, 13:28:14
#22
bugrraerden
Hocam 500,000 doları vericekseniz gidip alırım parayı elden 😂
26-07-2022, 13:28:47
#23
short
adwerd0z1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba Canım
Canın mıyım sahiden . Yazmalı mıyım hocam
26-07-2022, 13:29:17
#24
short
bugrraerden adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 500,000 doları vericekseniz gidip alırım parayı elden 😂
PM iletiyorum
26-07-2022, 13:31:58
#25
krmbzkurt
Bir arkadaşım epey işletmişti bunları klasik türk mantığı ile dolandırıcıyı dolandıralım dedi ama başaramadı...
26-07-2022, 13:55:57
#26
kaolin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bana da gelmişti evet. 😂😂
26-07-2022, 14:05:44
#27
Bing0
karşıya deki seni 8.7 milyonda durduran ne oldu
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler