• 25-07-2022, 14:16:54
    #19
    Tanıdık bir sigortacı taban fiyatın 2700lerde olduğunu söylemişti. Bu fiyat iyi hocam direk yaptırın çünkü yine artacak fiyatlar.
  • 25-07-2022, 17:51:33
    #20
    Sigorta primi aracın yaşına göre falan değil teminat tutarına ve riske göre hesaplanır.
    Sigorta teminatı temmuz ayından itibaren araç başı 100 bin liraya çıkıyor.
    Yani önemli olsan sizin arabanızın yaşı ya da satış bedeli değil, sigorta firması kaza halinde lüks bir arabaya çarpmanız halinde 100 bin liraya kadar teminat veriyor.
    Ortaya çıkan tutar bu teminatın bedeli.
    Enflasyon böyle devam ederse araç başı teminat katlanmaya devam edecek sigorta primi de katlanmaya devam edecek.
    Verdik yetkiyi gördük etkiyi...
  • 26-07-2022, 08:35:12
    #21
    3100 TL de bana çıktı çok fazla yani.
  • 26-07-2022, 08:36:02
    #22
    luxurydijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3100 TL de bana çıktı çok fazla yani.
    Mecbur yaptıracağız hocam
  • 26-07-2022, 08:40:02
    #23
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mecbur yaptıracağız hocam
    2 haftadır böyle geziyorum inat ettim bakalım
  • 26-07-2022, 08:57:38
    #24
    Geçen sene ilk aracımı aldım ve üzerime yaptırdım. (Aracım 2021 Model. Sıfır almıştım)
    Kasko sigorta ilk kez yaptırmama rağmen toplam 2800TL felan tutmuştu.
    Bu sene Nisan'da yaptırdım 6k'yı geçti. Mecbur taksit yaptırdım.
    Seneye Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 26-07-2022, 10:34:38
    #25
    ilk sigortalar genelde yüksek olur 2016'da 2000 model peugeot partnere vermiştim biz 1500
  • 26-07-2022, 10:36:37
    #26
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk sigortalar genelde yüksek olur 2016'da 2000 model peugeot partnere vermiştim biz 1500
    Aracı geçen yıl Ağustos ayında aldım hocam ve 1100₺ (şahsım üzerine ilk araç olduğundan dolayı fiyatı yüksek verdiler) ödedim. Şimdi bu yeni fiyat x2,5 katı hocam
  • 26-07-2022, 10:39:50
    #27
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracı geçen yıl Ağustos ayında aldım hocam ve 1100₺ (şahsım üzerine ilk araç olduğundan dolayı fiyatı yüksek verdiler) ödedim. Şimdi bu yeni fiyat x2,5 katı hocam
    sigorta normalde düşüyor kaza yapmadıkça farklı sigorta şirketlerine baktınız mı? Araba eski diye mi yüksek çıktı acaba tofaşlar biraz sakat araba ya farklı tofaş sahiplerine bi sorun bakalım onlarda da durum aynı mı