EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracı geçen yıl Ağustos ayında aldım hocam ve 1100₺ (şahsım üzerine ilk araç olduğundan dolayı fiyatı yüksek verdiler) ödedim. Şimdi bu yeni fiyat x2,5 katı hocam
sigorta normalde düşüyor kaza yapmadıkça farklı sigorta şirketlerine baktınız mı? Araba eski diye mi yüksek çıktı acaba tofaşlar biraz sakat araba ya farklı tofaş sahiplerine bi sorun bakalım onlarda da durum aynı mı