Az once uyumadan once r10a bakayim dedim. Araba satis konusu gordum. Aklima 4 yil onceki verdigim yanlis kararin bedelinin milyon liralar kaybetmek oldugu aklima gelince uykum kacti. Nasil bir eseklik yaptigimi kisaca yazmaya calisarak sizlere analatayim...
4 yil once 50 bine bir araba alacaktim. Bir akrabam sahsi araba alma gel 50 bin sen koy 50 bin ben koyayim 100 bine 3 araba alip al sat isine girelim dedi. Anlamam dedim. Tamam sen paraya ortak ol ben daha cok ilgilenirim dedi. Yine yok dedim...
Onu dinlemeyip 2018 yilinda 2017 model neredeyse kmsi sifir fiat fiorino aldim. O da gitti kredi cekip 50 binin ustune biraz daha koyup 2 araba aldi.
Aradan 4 yil gecti. Aldigim fiorino halen duruyor. 50bine aldigim aracin suan piyasa fiyati en az 250bin. Ama akrabamin suan nakit 10 milyonu + deniz evi + kapisinda 3 arabasi var. O 3 arabasinin degeri de 2 milyon civari.
Ozetlemek gerekirse ben 50k parayi 250k yaparken, akrabam parasini ortalama 15 milyon yapti. Eger onu dinlemis olsaydim, suan ortalama 7 8 milyon nakitim ve belkide araba ve ev, arsa gibi tasinmaz varliklarim olacakti.
4 yil once aldigim yanlis kararin bedeli milyon liralar
26
●2.530
- 20-07-2022, 01:07:17Hocam bu işler risk işleri, bilmediğiniz işe girmek; güdemeyeceğiniz koyunu almakla aynı şey. Akrabanız şanslıymış kan ter borç içinde kalıp intihar edenleri de çok duyduk, hiç sıkmayın canınızı.
- 20-07-2022, 01:24:16Bence akraban seni dolandıracaktı.
4 yılda 50 bini 15m TL yapmak dürüst insanlar için baya zor. 300x yapmış.
Bu mantığa göre akrabanız 15m TL'yi 4 sene sonra 4.5 Milyar TL mi yapacak yani : )
Uyku kaçacak bir şey yok herkesin hayatında bu tarz şeyler vardır. - 20-07-2022, 01:34:42Hocam anlamadiginiz nokta arac piyasasi cok degil 3 4 yil oncesine kadar diplerde olup suan el yakmasi. Piyasayi nasil kokladi, nasil yukselecegini anladi orasini halen cozemedim. Ama o zaman cok para kazanacagiz gel beni dinle demisti ki dolandirma ihtimali de olamazdi. Ben soyledigi gibi piyasanin bu kadar saha kalkacagini ongormedim. Dedikleri tek tek cikti. Konu da deniz evi dedim. O deniz evini de 2 yil once 400bine almisti. Simdi 2.5 milyon falan. Belki benim bilmedigim baska varliklari da vardir. Cunku bir ara bos fabrika arsalarindan bahsediyordu.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah daha cok versin gozum yok. Ben kendi esekligime yaniyorum.