Az once uyumadan once r10a bakayim dedim. Araba satis konusu gordum. Aklima 4 yil onceki verdigim yanlis kararin bedelinin milyon liralar kaybetmek oldugu aklima gelince uykum kacti. Nasil bir eseklik yaptigimi kisaca yazmaya calisarak sizlere analatayim...

4 yil once 50 bine bir araba alacaktim. Bir akrabam sahsi araba alma gel 50 bin sen koy 50 bin ben koyayim 100 bine 3 araba alip al sat isine girelim dedi. Anlamam dedim. Tamam sen paraya ortak ol ben daha cok ilgilenirim dedi. Yine yok dedim...

Onu dinlemeyip 2018 yilinda 2017 model neredeyse kmsi sifir fiat fiorino aldim. O da gitti kredi cekip 50 binin ustune biraz daha koyup 2 araba aldi.

Aradan 4 yil gecti. Aldigim fiorino halen duruyor. 50bine aldigim aracin suan piyasa fiyati en az 250bin. Ama akrabamin suan nakit 10 milyonu + deniz evi + kapisinda 3 arabasi var. O 3 arabasinin degeri de 2 milyon civari.

Ozetlemek gerekirse ben 50k parayi 250k yaparken, akrabam parasini ortalama 15 milyon yapti. Eger onu dinlemis olsaydim, suan ortalama 7 8 milyon nakitim ve belkide araba ve ev, arsa gibi tasinmaz varliklarim olacakti.