• 17-07-2022, 16:38:25
    #10
    Hmm. Sağ olun.
  • 17-07-2022, 16:40:26
    #11
    Bimde kapalı kutu satıyorlar. Gramajını hatırlayamadım. 18.75 di en son. Dışarıda yemeye hiç gerek yok 😀
  • 17-07-2022, 16:41:24
    #12
    O Poşetin içerisinde etten çok kemik var O yüzden olabilir mi? Kemiksiz but ve göğüs fiyatları 70₺'yi aşıyor çoğu yerde. Aynı zamanda İşletme giderleri 1 Senede %200 Üzerinde zamlandı. Ekmek 5₺, Tüp 400₺, Domates 15-20₺, Ketçap-Mayonez bile uhuuuuu, Elektrik, Kira Desen takip edebilene aşk olsun.
  • 17-07-2022, 16:47:42
    #13
    Suyun maliyeti 0 TL
    Neden ufak şişe dahi 3 TLye satılıyor sorusunun cevabını verdiğinizde , sorunuzun cevabını almış olacaksınız
  • 17-07-2022, 16:48:30
    #14
    Tavuk pahalı hocam.
    Eskiden tavuk yiye yiye yumurtlayacaz diyorduk, şimdi onu da yiyemiyoruz 😃
  • 17-07-2022, 16:56:39
    #15
    ben sodaya neden 5 tl veriyorum gibi bir soru, suan 24lusune baktım 100 tl felan 1 tl eklemıs adamlar hak verdim bende. 2 sene önce 12 tlye aldıgımı hatırlıyorum 24lu paket
  • 18-07-2022, 02:18:40
    #16
    Koca ülkede tavuk lüks . sanırsın yurt dışından petrol getiriyoruz . tavuk bu tavuk çok garip
  • 18-07-2022, 08:34:55
    #17
    ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koca ülkede tavuk lüks . sanırsın yurt dışından petrol getiriyoruz . tavuk bu tavuk çok garip
    Aynen öyle de bir tavuk pahalı olsun diye neler neler yapılmış.
  • 18-07-2022, 08:38:57
    #18
    Burada 20 tl 🤷🏻