• 17-07-2022, 11:23:22
    #19
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Randevu alamiyorum istanbul avrupa yakasi hastaneleri hep dolu,bir insan ihtiyaci oldugunda saglik hizmeti alamicaksa,ne anlami var ki,agriyla 15 gun randevu acilacak diye bekleyelim mi ? Apranax forte ile ayakta duruyorum.
    Randevuda olsa ordan sana fayda yok.Çekim harici bir işlem yapılacaksa kanal, dolgu vs. en az 2-3 ay gün atarlar.
  • 17-07-2022, 12:26:54
    #20
    Yazan oldu mu bilmiyorum ama, daxday senin tek. çözümün.
  • 17-07-2022, 12:29:57
    #21
    Dis merkezi aciline gittim,adam bakmadi disime bile,hocam diyorum bir bakarsaniz sevinirim,goz ucuyla bakti tamam,apranax ve antibiyotigi yazdi disi dahi gormeden Fikra bu kadar.
  • 17-07-2022, 19:22:14
    #22
    Son zamanlarda diş randevuları çok fazla arttı ve bunun sebebi büyük oranda karbonhidrat tüketmek zorunda kalmak.
    Çok fazla ağrıyorsa tedavi olana kadar bir klinik veya diş hastanelerinin aciline gidin. En iyi oralarda yönlendirirler.
  • 17-07-2022, 20:03:29
    #23
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile hekiminden yada özel bir klinikten

    Augmentin ve bi profenid tedavi olana kadar tek çaresi.

    Geçmiş olsun
    Hocam antibiyotik ağrıya fayda etmez. Sistemik bulgusu yoksa ateş falan gibi gereksizdir. Apse varsa da verilebilir ama ağrıya yönelik bir faydası olmaz
  • 18-07-2022, 10:03:46
    #24
    Geçmiş olsun, özelde ücretler çok yüksek. Eğer bekleyecekseniz hastaneye gidip agumentin yazdırabilirsiniz. Ağrınızı epey hafifletir.
  • 19-07-2022, 22:52:11
    #25
    Ankara da aynı. Bir ay sonraya randevu alıp gittim bilin bakalım ne oldu? 20 gün sonra genel cerraha randevu yazdı.
  • 19-07-2022, 22:59:18
    #26
    Adana'da randevu hiç alamıyorum, aynı problem burası içinde geçerli fakat acil'e gidebilirsiniz, acil boş oluyor genelde.