Son zamanlarda diş randevuları çok fazla arttı ve bunun sebebi büyük oranda karbonhidrat tüketmek zorunda kalmak.
Çok fazla ağrıyorsa tedavi olana kadar bir klinik veya diş hastanelerinin aciline gidin. En iyi oralarda yönlendirirler.