• 17-07-2022, 00:55:41
    #19




    Bir zamanlar binbin operasyonunda çalışmıştım, sorusu olan varsa yardımcı olabilirim
  • 17-07-2022, 00:56:19
    #20
    En iyisi sanırım
    tarikozbek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Bir zamanlar binbin operasyonunda çalışmıştım, sorusu olan varsa yardımcı olabilirim
    Wow değişik ve güzel gözüküyor hocam. Zorluyor mu mesailer?
  • 17-07-2022, 01:01:32
    #21
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wow değişik ve güzel gözüküyor hocam. Zorluyor mu mesailer?
    Saha ekibinde değildim ama iş gayet rahattı, depodan saat 10 civarında doblo araçlara bataryalar yükleniyor ve panelden bataryası %20 nin altında olan cihazlar gözüküyor. Daha sonra batarya yüklü araçla cihazlara doğru gidip batarya değişimi yapılıyor. İşlem yaklaşık 30 saniye sürüyor ve diğerleri için yola çıkılıyor. Gündüz çalışmak aracı park etmeyi ya da duraklamayı vs zorlaştırdığı için araçlar gece çalışıyor gündüz ise motorlu kuryeler ile değişim yapılıyor.
  • 17-07-2022, 19:13:49
    #22
    Martı taşerona geçiyor sanırım, martı ile işbirliği yapan müşterim bu işlem için bayram öncesi uygulama talebinde bulundu şuan yapım aşamasında. Sistem değişim başı ücret ile esnaf kurye modeli olarak planlandı. Sanırım diğer taşeronlarda esnaf modeline geçiş yapacaklar.
  • 17-07-2022, 20:25:19
    #23
    En iyisi sanırım
    ugursonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Martı taşerona geçiyor sanırım, martı ile işbirliği yapan müşterim bu işlem için bayram öncesi uygulama talebinde bulundu şuan yapım aşamasında. Sistem değişim başı ücret ile esnaf kurye modeli olarak planlandı. Sanırım diğer taşeronlarda esnaf modeline geçiş yapacaklar.
    Hadi bakalım merakla bekliyoruz