Martı taşerona geçiyor sanırım, martı ile işbirliği yapan müşterim bu işlem için bayram öncesi uygulama talebinde bulundu şuan yapım aşamasında. Sistem değişim başı ücret ile esnaf kurye modeli olarak planlandı. Sanırım diğer taşeronlarda esnaf modeline geçiş yapacaklar.
Hadi bakalım merakla bekliyoruz