• 16-07-2022, 20:52:32
    #1
    Merhaba, bu sıralar forumda Hetzner hesabı almak isteyen kişilerin konularını sıkça görüyorum. Biraz uyarı niteliğinde olması açısından konu açmak istedim.

    Hetzner’ daki onaylı hesaplarınızı asla satmayın.

    Hetzner önce sunucuyu verip ödemeyi sonra talep eden bir firma. Eğer kimlik onaylı bir hesabınızı satarsanız alan kişi sunucu ücretini ödemezse Türkiye’ deki anlaşmalı oldukları avukatlık bürosundan gelip sizden sunucunun ücretini talep ediyorlar. Gerek 2€ borcunuz olsun gerek 2000€. Forumda çokça konusu da var.

    Zaten özellikle Türkiye ve Hindistan gibi suistimal potansiyeli olan ülkeler için özel inceleme yapıyorlar. Türkiye’ den her kimlik gönderen kişi hesap açamıyor örneğin. Yine forumda adam seçtiklerini ve çoğu kişinin üyelik açmasına bile izin vermediklerini görebilirsiniz. Instagram postlarının yorumları da Hindistan’ dan üyelik açamayan kişilerle dolu. Yanlış anlaşılmasın, Türkiye ile Hindistan’ ı bir tutmadım. Sadece suistimal potansiyeli olan ülkelerin vatandaşlarının daha zor üyelik açtığını belirttim.

    Ama Hetzner’ dan çok çok memnunum. Ayda 30€ - 50€’ ya Türkiye’ de aylık ciddi miktarlar ödeyeceğiniz sunucuları çok rahat alabiliyorsunuz. En basitinden hat kullanım limiti yok aylık 150TB veri aktarımı yapıyorum sürekli 1Gbit hızda. Hiçbir şey demediler, izin de veriyorlar zaten.
  • 16-07-2022, 20:55:09
    #2
    Haklısınız Hocam Katılıyorum
  • 16-07-2022, 20:56:17
    #3
    Hetzner nedir
  • 16-07-2022, 20:58:58
    #4
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hetzner nedir
    Almanya merkezli bir şirket ve veri merkezi, şu an Türkiye’ deki sunucu şirketlerinden aldığınız Almanya lokasyon sunucuların %80’ i bu firmadan alınıyor.

    Unmanaged (yönetimsiz) olduğu için fiyatlar da epey uygun. Fakat işletim sistemi bile kurmuyorlar, disklerin RAID seviyesine kadar siz ayarlıyorsunuz. Sunucu yönetimi konusunda iyi düzeyde bilginiz varsa konuda da bahsettiğim gibi 30-40€’ ya binlerce TL değerindeki sunucuları alabilirsiniz.
  • 16-07-2022, 21:01:39
    #5
    Evet, Türkiye den eskiden üyelik açmak çok kolay iken artık çok zor bir hal aldı.
  • 16-07-2022, 21:02:45
    #6
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya merkezli bir şirket ve veri merkezi, şu an Türkiye’ deki sunucu şirketlerinden aldığınız Almanya lokasyon sunucuların %80’ i bu firmadan alınıyor.

    Unmanaged (yönetimsiz) olduğu için fiyatlar da epey uygun. Fakat işletim sistemi bile kurmuyorlar, disklerin RAID seviyesine kadar siz ayarlıyorsunuz. Sunucu yönetimi konusunda iyi düzeyde bilginiz varsa konuda da bahsettiğim gibi 30-40€’ ya binlerce TL değerindeki sunucuları alabilirsiniz.
    Bilgilendirme için teşekkürler hocam
  • 17-07-2022, 02:16:05
    #7
    Ya böyle şeyler zaten sakıncalı. Sizin adınıza onaylı bir hesaptan yapılan illegal barındırma ya da VPN kurulup illegal işlemler vs yapılırsa kimlik bilgileriniz olduğu için başınız da ağrıyabilir. Ne hetzner ne Papara ne de bu tarz gerçek kimlik bilgileri ile onaylı hesaplarınızı 300 500 TL karşılığında satmayın. Bugün sefasını sürersiniz belli bir zaman geçtikten sonra cefasını çekersiniz.