• 16-07-2022, 19:42:10
    #10
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar saç ektirdikten sonra yüz üstü yattığım için yüzümde ödem oldu.

    Bu olay yaklaşık 3 ay önce yaşandı.
    4-5 gün moğol imparatoru timurhan gibi dolaştım.
    Sonra şişlik baya indi. Ama sanki tamda sıfırlanmadı gibi.



    Bu yüzden insanları korkutmamak için youtube videolar çekemedim
    Az önce bir video paylaştım ama kaldırsam mı diye kararsızım.
    Psikolojik olarak heralde hala suratım şişik gibi hissediyorum.

    Yüzdeki ödemi indirmek için ne yapmak gerekir?
    Tuzlu yemek yeme bol su iç diyen var. Sizin de önerileriniz varsa mutlu olurum dostlar. Teşekkürler.
    Bir kaç güne geçer, normal bir şey.
  • 16-07-2022, 19:44:46
    #11
    fotoğraf şimdiye mi, birkaç ay öncesine mi ait?
  • 16-07-2022, 19:45:11
    #12
    Geçmiş olsun timurhan
  • 16-07-2022, 19:45:54
    #13
    快點好起來
  • 16-07-2022, 19:47:13
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kadirilhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    快點好起來
    我哭了
  • 16-07-2022, 19:52:22
    #15
    Hocam hakkınızı helal edin, fotoyu ve "moğol imparatoru timurhan gibi dolaştım"ı görünce çok güldüm.

    Geçmiş olsun.
  • 16-07-2022, 19:53:07
    #16
    Clasvery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    我哭了
    kadirilhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    快點好起來
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kim in jae
    ahaha alemsiniz arkadaşlar
    • Clasvery
    Clasvery bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-07-2022, 19:54:27
    #17
    çok teşekkür ederim dostlar. bikaç gün neredeyse gözüm kapandı önümü bile göremiyodum.
    ilk başta korktum ama normal bi durummuş dediler. yine de benim gibi saç ektiricekseniz yüz üstü yatmayın kesinlikle
    sonra balon gibi olursunuz çekilecek çile değil

    iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    Sungurbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam.. alakasız olcak ama fiyat olarak ne kadar tuttu ektirmek vs.
    ahmetgonulx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözler okadar kapalıyken görebilme kabiliyetin nasıldı..

    Geçmiş olsun.
    berateren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    gnydnozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok fazla one sağa sola hareket ettiğiniz için odem suyu(enjekte ettikleri) dağılmış . kendiliğindne vucut atar .. o kadar da uzun sure durması garip ama
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Menelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hakkınızı helal edin, fotoyu ve "moğol imparatoru timurhan gibi dolaştım"ı görünce çok güldüm.

    Geçmiş olsun.
  • 16-07-2022, 20:06:29
    #18
    Geçmiş olsun kardeşim.