çok teşekkür ederim dostlar. bikaç gün neredeyse gözüm kapandı önümü bile göremiyodum.
ilk başta korktum ama normal bi durummuş dediler. yine de benim gibi saç ektiricekseniz yüz üstü yatmayın kesinlikle
sonra balon gibi olursunuz çekilecek çile değil
geçmiş olsun hocam.. alakasız olcak ama fiyat olarak ne kadar tuttu ektirmek vs.
gözler okadar kapalıyken görebilme kabiliyetin nasıldı..
Geçmiş olsun.
cok fazla one sağa sola hareket ettiğiniz için odem suyu(enjekte ettikleri) dağılmış . kendiliğindne vucut atar .. o kadar da uzun sure durması garip ama
Hocam hakkınızı helal edin, fotoyu ve "moğol imparatoru timurhan gibi dolaştım"ı görünce çok güldüm.
Geçmiş olsun.