R10 Mart Ayı Hediye çekilişi
261
●12.086
- 14-03-2009, 16:59:35spider arkadaşın program zaten onun yapması gerekirdi bana göre o niye açtıysa konuyu buda muamma banlanıp banlanmamasıyla alakası yok yazdığımın.
- 14-03-2009, 19:12:11yönetici arkadaşlar bence bu kadar talep olup organize edilmiş birşeyi üstlenip devam ettirimeli.
- 14-03-2009, 19:49:04Üyeliği durduruldu
- 15-03-2009, 20:15:13Üyeliği durdurulduçekiliş bitti bile siz hala katılmak istiyorum diyorsunuz.Günaydıncousin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Çekiliş Sonuçları Altta
https://www.r10.net/off-topic/337677-...post1058318101
hayırlısı olsun
