Tebrikler hocam. Nasıl başardığın ne sektörlerde yer aldığınıda paylaşırsan biraz geniş şekilde iyi olur. Para kazanmak , aileme yük olmamak istiyorum bende. Ama işte olmuyor benim gibi çok insan vardır.
Şuan sahip olduğum çoğu şeye r10 sayesinde yada dolaylı yoldan vesiye oldu. Olur ya r10 kapanır hesabıma bir şey olur, işte o zaman tökezlerim. Hikayenizin mutlu sonla bitmesine sevindim. Başarılarınız daim olsun.