Konu
Ben Başardım. |R10 katkılarıyla öz geçmişim
13-07-2022, 01:26:01
#13
mrduck
Şuan sahip olduğum çoğu şeye r10 sayesinde yada dolaylı yoldan vesiye oldu. Olur ya r10 kapanır hesabıma bir şey olur, işte o zaman tökezlerim. Hikayenizin mutlu sonla bitmesine sevindim. Başarılarınız daim olsun.