Şuan sahip olduğum çoğu şeye r10 sayesinde yada dolaylı yoldan vesiye oldu. Olur ya r10 kapanır hesabıma bir şey olur, işte o zaman tökezlerim. Hikayenizin mutlu sonla bitmesine sevindim. Başarılarınız daim olsun.