Bu ağa bağlanılamıyor hatası ( ücretli yardım ) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu ağa bağlanılamıyor hatası ( ücretli yardım )
11
●
206
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu ağa bağlanılamıyor hatası ( ücretli yardım )
1
2
11-07-2022, 10:16:41
#10
Reigins
Yusufaktas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
netsh winsock reset yazıp Enter tuşuna basın. netsh int ip reset yazıp Enter tuşuna basın. ipconfig /release yazıp Enter tuşuna basın..
onların hepsini denedim hocam ben hiçbiri çare vermiyor
11-07-2022, 10:24:55
#11
Misafir
merhaba sorunu çözebilirim
11-07-2022, 11:26:33
#12
ByCiHaT
Hocam wifi cihazını değişip öyle deneyin bazen cihazdan yapıyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler