• 10-07-2022, 00:11:08
    #1
    R10'da bir yaş daha yaşlandım dolu dolu 28 oldum

    bunun 13 yıla yakını ara sıra mola versem de burada geçti tüm idari kadroya , bilgileriyle ticaretleriyle yardımlarıyla burayı bu hallere getiren tüm herkese teşekkür etmek istedim nice güzel yıllarımız olsun herkesin bayramı mübarek olsun iyi çalışmalar
  • 10-07-2022, 00:12:03
    #2
    Nice mutlu yıllara 🎂
  • 10-07-2022, 00:12:07
    #3
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam 🖖 nice senelere
  • 10-07-2022, 00:12:32
    #4
    Doğum günün kutlu olsun abi hayırlı bayramlar 🎂
  • 10-07-2022, 00:13:06
    #5
    HizliResim.Net
    Doğum gününüz kutlu olsun
    Biz ömrümüzün 3/1 ni verdik R10'a

  • 10-07-2022, 00:16:14
    #6
    Nice mutlu yıllara hocam
    • Cr4zYStyLe
    Cr4zYStyLe bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-07-2022, 00:19:19
    #7
    Nice mutlu yıllara hocam
  • 10-07-2022, 00:31:21
    #8
    murat3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice mutlu yıllara 🎂
    karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam 🖖 nice senelere
    furkanars0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günün kutlu olsun abi hayırlı bayramlar 🎂
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum gününüz kutlu olsun
    Biz ömrümüzün 3/1 ni verdik R10'a

    geriye kaldı 2 si

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice mutlu yıllara hocam
    Balici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice mutlu yıllara hocam
    hepinize çok teşekkürler
  • 10-07-2022, 00:32:49
    #9
    mutlu sağlıklı yıllar hocam