R10'da bir yaş daha yaşlandım dolu dolu 28 oldum
bunun 13 yıla yakını ara sıra mola versem de burada geçti tüm idari kadroya , bilgileriyle ticaretleriyle yardımlarıyla burayı bu hallere getiren tüm herkese teşekkür etmek istedim nice güzel yıllarımız olsun herkesin bayramı mübarek olsun iyi çalışmalar