Pilavcı varda Kısırcı niye yok? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pilavcı varda Kısırcı niye yok?
15
●
708
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Pilavcı varda Kısırcı niye yok?
1
2
08-07-2022, 20:18:46
#10
Metin2sms
Kısırın yanına birde büyük boy çay öhhh 😁
08-07-2022, 20:26:27
#11
Dadas25
08-07-2022, 20:30:56
#12
CanDostu
@
Dadas25
; of hocam ya, turşuları da dizmişsin. Lahana turşusu da olacak of of of... Afiyet olsun.
08-07-2022, 20:31:07
#13
t3az
https://www.youtube.com/watch?v=U_srfdqydPU
08-07-2022, 20:31:48
#14
Tolga26
Ben kısır manyağıyım, yapıp satayım hocam sana soğuk zincir tasimayla evine kargoyla yollarım 😂
08-07-2022, 20:34:01
#15
Dadas25
CanDostu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Dadas25
; of hocam ya, turşuları da dizmişsin. Lahana turşusu da olacak of of of... Afiyet olsun.
Sağolun hocam 😊😊
08-07-2022, 21:54:11
#16
bagimsiz
Karışımı müşteriye vermeden hemen önce yaparsani bence olur. Söğüş gibi düşünün...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler