Sizce r10'a ne özellikler eklenmeli ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce r10'a ne özellikler eklenmeli ?
10
●
300
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce r10'a ne özellikler eklenmeli ?
1
2
06-07-2022, 22:22:33
#10
Progod
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Onur89TR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sebastian'ı arıyoruz
Harbiden. Nerede o
06-07-2022, 22:23:20
#11
voL
ReH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mac adresini öylesine yazdım hocam ekran kartı logluyorum sadece
Muhtemelen düşündüğünüzden daha geniş bi algoritması olan filtresi var şuan R10un.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler