Sizin ilk ticaretiniz ne oldu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizin ilk ticaretiniz ne oldu ?
7
●
168
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizin ilk ticaretiniz ne oldu ?
06-07-2022, 21:28:05
#1
norahbutlean
Platin üye
İnternet e dönüştürmek için aldığım paycel puanıyla başlayalım 😂
06-07-2022, 21:28:37
#2
emrahaksoy
30 yıl önce pazarda su satmıştım.
Buz gibi soğuk sudan içen diyerek
06-07-2022, 21:29:08
#3
Klaxon
Alt Limitsiz İndirim Kuponu ilk ticaretim oldu
06-07-2022, 21:29:50
#4
WebSoftr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İlk ticaretim smm panel teması almak oldu
06-07-2022, 21:30:05
#5
website
15k lık instagram hesabı 😬
06-07-2022, 21:30:31
#6
norahbutlean
Platin üye
emrahaksoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 yıl önce pazarda su satmıştım.
Buz gibi soğuk sudan içen diyerek
Hocam 2009 yılında ne sitesi aldın ayıptır sorması 😅
06-07-2022, 21:35:33
#7
pastelboya
r10 içinde ilk ticaretim tesbih satışı yapmıştım
06-07-2022, 22:13:14
#8
heLLz
Yil 1997 veya 98 di sanirim okulda futbolcu kagitlari beyblade taso misket olarak devam etti.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler