Geçmişte 3.500 yazdığım bisiklete 1.000 lira olur mu hocam? Çocuğum sevinsin diye yazanlar olmuştu. Profiline girip baktıktan sonra ise adam dolu bisiklet ve parçası sattığını gördüm. Bir de param bu kadar diyorlar, paran o kadarsa yazma. Mantıklı teklifler elbette olur. 3.000 olur mu diye sorulsa bir ortak nokta bulunur belki. Ben açıkçası bunları kendilerince uyanıklık yapan tipler olarak görüyorum.

