2 Adımlı doğrulama da bir sorun mu var? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 Adımlı doğrulama da bir sorun mu var?
2
●
62
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2 Adımlı doğrulama da bir sorun mu var?
06-07-2022, 15:03:43
#1
Felix
Merhaba,
Yarım saat arayla giriş yapıyorum fakat her seferinde 2 adımlı doğrulama kodu istiyor, sadece bende mi böyle acaba?
06-07-2022, 15:04:39
#2
Avdens
Arada yapabiliyor. Geçmişi temizleyince düzeliyor bende hocam.
06-07-2022, 15:08:36
#3
xCraweL
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende yapıp duruyordu en sonunda 2ad yi kaldırdım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler