Bence forumda birilerinin "araştırma hizmeti" veriyor olması gerekirdi. Yani şart değil tabii ama olsa güzel olmaz mıydı?
Bazen belirli konularda kaynak sıkıntısı çekebiliyoruz veya ne bileyim türlü türlü başka ihtiyaçlar doğabiliyor işin araştırma kısmıyla ilgili.
Mesela böyle bir hizmeti gazetecilik okuyan veya direkt gazeteci olan arkadaşlar yapabilirdi.
Belki çok iş düşmezdi ama zaten çok da iş yükü sırtlanabilecek bir iş olmazdı bu. Farklı ve meraklısı için keyifli bir iş fırsatı olabilir bu.
Araştırma Hizmeti İyi Olabilirdi :)
0
●126