• 05-07-2022, 00:57:19
    #1
    Kilit
  • 05-07-2022, 01:03:43
    #2
    eğlencesine yapılmayacak kadar kaliteli bence ağzına sağlık kral
  • 05-07-2022, 01:08:02
    #3
    şarkının tek kötü yanı çabuk bitmesi hocam 😁👍🏻 emeğinize sağlık
  • 05-07-2022, 01:10:21
    #4
    Kardeşinizin şarkısını playistime ekledim gerçekten çok beğendim ikinizin de ağzına emeğine sağlık umarım güzel yerlere gelirsiniz.
  • 05-07-2022, 01:12:00
    #5
    valla hocam ben de söz yaziyorum ama bi turlu şu eko verme muzikle birlestirme muzik olusturma gibi eylemleri yapamadim birlikte calisabilsek guzel olurdu.
    sarki cok iyi olmus
  • 05-07-2022, 01:14:21
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Müthiş olmuş
  • 05-07-2022, 01:14:28
    #7
    Tüm güzel yorumlarınız için teşekkür ederim