aygıt yöneticisiden bir şeyler yaptım ve driverları ara dedim, windows updater üzerinden bulduğum hp driverlarını yükleyip bilgisayarı kaatıp açtım yine fayda etmedi. En son, lanet olsun ulan belki HP Müşteri hizmetleri yardımcı olur dedim onlar da cihaz çok eski destek süresi bitmis yeni cihaz al dedi
tamam eski ama sonuçta mekanizmada sorun yok takır takır çalışıyor elimde varken neden yeni alayım? Sonuçta eski de olsa driver hizmeti sunmaları gerek. En son dediler ki, cihaz eski olduğu için driverları siteden kaldırdık. Çok saçma geldi, driver ı interette arattım ve iki sitede buldum:HP Deskjet F2480 All-in-One Printer drivers - İndir (softonic.com.tr)
HP Deskjet F2480 Driver - Printer Drivers Download
Ancak bunlar güvenilir mi? Çalışır mı? Virüslü müdür? Bilemedim. Sizlere sorayım dedim. Daha öce bu şekilde driver kurup deneyen var mı? Bende buradan indirip kurayı mı?Her cevaba R10+ veriyorum