• 03-07-2022, 09:57:46
    #1
    Selamlar, artık takıma gelen aptallardan ve solo oynamaktan çok sıkıldım. Takım varsa 3 5 oyun deneyebilirsiniz. Sürekli aktifim
  • 03-07-2022, 10:02:30
    #2
    Main nedir ?
  • 03-07-2022, 10:03:35
    #3
    Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Main nedir ?
    Mid hariç tüm koridorları oynarım hocam
  • 03-07-2022, 10:21:37
    #4
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mid hariç tüm koridorları oynarım hocam
    Birara bırakmıştım, genelde gatot oynuyorum.
  • 03-07-2022, 10:24:18
    #5
    Nick m a t i c , eklersen oynarız
  • 03-07-2022, 10:24:24
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mid oynuyorum takım kurulursa katılabilirim
  • 03-07-2022, 10:33:41
    #7
    deadascobain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mid oynuyorum takım kurulursa katılabilirim
    Hocam pp deki whatsapp linkinden ulaşır mısınız
  • 03-07-2022, 11:14:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Geçen sezon mistik 3 e kadar gelmiştim eğer uygunsam bende gelebilirim
    Main adc
  • 03-07-2022, 11:32:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Beni de unutmayın 😂