• 02-07-2022, 12:00:11
    #19
    Rizedio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyiymiş. Karadeniz mi?
  • 02-07-2022, 12:01:27
    #20
    Hocam ortamda ve r10 da 😂ben havuzdan cıkmak istemezdim
  • 02-07-2022, 12:03:30
    #21
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ortamda ve r10 da 😂ben havuzdan cıkmak istemezdim
    Zaten hemen fotoğraf çekip eve döndüm, dostlar tatilde görsün😂
  • 02-07-2022, 12:04:54
    #22
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyiymiş. Karadeniz mi?
    Evet hocam rize
  • 02-07-2022, 12:08:59
    #23
    sen başlamayaydın iyiydi...
    Çıtayı çok yüksekten başlatmışsın.
    Davet etsen bile izin alıp gelebilecek durumumuz yok
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben başlıyorum 😂

    Güle güle otur...
  • 02-07-2022, 12:10:11
    #24
  • 02-07-2022, 12:11:25
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bizde anca ofiste sürünelim
  • 02-07-2022, 12:12:03
    #26
    Çalışmaya devam 😁

  • 02-07-2022, 12:15:38
    #27
    Üyeliği durduruldu

    Road to Almanya...