sen başlamayaydın iyiydi...
Çıtayı çok yüksekten başlatmışsın.
Davet etsen bile izin alıp gelebilecek durumumuz yok
CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben başlıyorum 😂

Güle güle otur...