• 30-06-2022, 11:06:02
    #46
    Geçmiş olsun çok güzel duygu Kim ne derse desin senin karakterin nasıl izin veriyorsa öyle davranacaksın kıza. Yani şu ilişkide şöyle adımlar atayım desende gördüğünde buluştuğunda veya o zamanlar geldiğinde elinde olmadan yapın nasıl izin veriyorsa öyle davranacaksın buna yapacak bir şey yok Umarım karakterleriniz uyuşuyordur hayırlısı olsun senin için
  • 30-06-2022, 14:02:32
    #47
    haftada en az 2-3 kere sakız çikolata alırdım
    onun özel işlerini ekstra haftasonu zaman ayırıpta yapardım
    güldürürdüm mutlu ederdim

    ama o başkası ile sevgili ve sevgilisi benim yanımda tipsiz kalır.


    Bazen ne yaparsan yap mutlu et,sev,ilgilen herşey yap karşı taraf bunu görmez

    3 aydır kötü durumdayım uzaklaşmak adına sessizleşiyorum çünkü bazen beni takmıyorda
  • 30-06-2022, 14:05:21
    #48
    hsmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    brovski kimseye kendinden fazla değer verme. yipratirsin sadece sev saf duygunla gerisi geliyo
    ben bu arkadaşın dediğini yaptım ona "onun kendine verebileceği değerden fazlasını verdim" şimdi moralim bozuk
  • 30-06-2022, 14:41:32
    #49
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Üzerler olum
  • 30-06-2022, 14:43:35
    #50
    İlk defa sanırım
  • 30-06-2022, 14:44:28
    #51
    Kişisel Rütbe
    umarım hayatının en güzel kararlarını verirsiniz benim bu konuda acı tecrübem oldu bu yüzden tek cevabım umarım hayaliniz gerçek olur
  • 30-06-2022, 14:48:02
    #52
    Tecrübe kazana kazanabildiğin kadar
  • 30-06-2022, 14:54:42
    #53
    Şu yaşadığını yaşamak için neler vermezdim. Çok şanslısın. Ve gençsin. Sadece yaşa derim. İyi kötü her şey tecrübe oluyor insana. Bunlar güzel şeyler. Ve hep olmuyor. Yaşlanınca heç olmuyor 😂🤔
  • 30-06-2022, 18:31:40
    #54
    Yeni red yemiş biri olarak adınıza çok mutlu oldum hocam umarım mutlu olursunuz