Şu yaşadığını yaşamak için neler vermezdim. Çok şanslısın. Ve gençsin. Sadece yaşa derim. İyi kötü her şey tecrübe oluyor insana. Bunlar güzel şeyler. Ve hep olmuyor. Yaşlanınca heç olmuyor 😂🤔