hsmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
brovski kimseye kendinden fazla değer verme. yipratirsin sadece sev saf duygunla gerisi geliyo
ben bu arkadaşın dediğini yaptım ona "onun kendine verebileceği değerden fazlasını verdim" şimdi moralim bozuk