Gece inşaata devam ediyorlar, uyuyamıyorum ne yapabilirim? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gece inşaata devam ediyorlar, uyuyamıyorum ne yapabilirim?
18
●
822
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gece inşaata devam ediyorlar, uyuyamıyorum ne yapabilirim?
1
2
3
29-06-2022, 01:55:21
#19
Kirkbir
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir daha polisi arayın gecenin bu saati kimse ses yapamaz hele İnşaat. Kimden alıyorlar bu cesareti bunlar?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler