Kimler anlık olarak ne yapıyor ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kimler anlık olarak ne yapıyor ?
18
●
606
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kimler anlık olarak ne yapıyor ?
1
2
3
29-06-2022, 00:55:31
#10
Nova
Zetta Digital
Nova Boost 'un açılışını yapmak için hazırlanıyoruz.
Bknz:
https://www.novaboost.net/
Tamamen bitti, konu tasarımları kaldı
29-06-2022, 00:55:46
#11
Serhat_
Hayırlı geceler, devam ingilizce içerikler yazmaya hemde finans
sıkıldıkça r10 anasayfayı yenileyip güncel konulara bakıyordum bu konuya denk geldim selamlar hocam kolaylıklar :=)
29-06-2022, 01:00:25
#12
caangoktuurk
Bir müşterinin siparişi üzerine Ingilizce makale hazırlıyorum, makalecilerin mesaisi bitmez...
29-06-2022, 01:07:01
#13
OsmanAkcan
Guncel konulara bakiyorum
29-06-2022, 01:11:14
#14
Elma
imzamdaki konuyla ilgili bir müşteriyle konuşuyorduk.Birazdan yatarım
29-06-2022, 01:13:25
#15
Alkewebtasarim
Onu bunu bırakta senin niye rankın yazmıyor
29-06-2022, 01:16:52
#16
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Anlık
29-06-2022, 01:26:36
#17
FURKY
Progod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba değerli r10 üyeleri, hepinize hayırlı geceler dilerim.
Kimler anlık olarak ne yapıyor, hangi işle meşgul
Edit: Ben r10da tüm konuları geziyorum
Daha fazla nasıl kazanabiliriz de ekonomik krizden en az etkileniriz diye uğraşıp duruyorum. ☺️
29-06-2022, 01:28:16
#18
Progod
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Onu bunu bırakta senin niye rankın yazmıyor
Hiç sorma ya, geçen biri senelik 30tl diye platin üyelik konusu açmıştı. Güvenip aldık, sonuç hüsran.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler