Bence İstanbul'dan bir kaç ilçe şehir olacak. Tamamen siyasi bir çalışma olduğunu düşünüyorum.
Birde İzmir ve Ankara 'dan bir kaç ilçe şehir olabilir.
Açıklamayı Ak Parti den yetkili biri yaptı
Türkiye'deki il sayısı 100'e yükseliyor.
39
●2.126
- 25-06-2022, 19:12:36
- 25-06-2022, 19:13:02Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de mesela Ünye olarak hem Ordu Merkeze hem de Samsun Merkez'e uzağız. Yıllardır Ünye halkını kandırıyorlar bakalım belki bu sefer adım atılır
Özellikle İdris Naim Şahin'in içişleri bakanlığı döneminde çok uğraşılmıştı kendi memleketi olduğu için o zaman bile yapılmamıştı, bu sefer de zor gibi görünüyor
- 25-06-2022, 19:13:33Şu anki düzen fazlasıyla yeterli, ek değişimler çok çok gereksiz masraf ve idari düzenlemeler gerektirecek yani maliyetli bir işlem(zaman+para+iş yükü).
19 tane ek il ve o ilin alt ilçelerinin idari masrafarını niye ödeyelim ki? Olan bize oluyor hep de neyse... - 25-06-2022, 19:13:53haber kaynağında sorun yok da klasik seçim vaadi gibi geldi banaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2022, 19:18:41Siz Esenyurt'u unuttunuz. İlin kralı hemde 700 bin nüfus oldu 3mn. Direk il yapmaları lazım artık 😂
Özellikle İdris Naim Şahin'in içişleri bakanlığı döneminde çok uğraşılmıştı kendi memleketi olduğu için o zaman bile yapılmamıştı, bu sefer de zor gibi görünüyor