Şu anki düzen fazlasıyla yeterli, ek değişimler çok çok gereksiz masraf ve idari düzenlemeler gerektirecek yani maliyetli bir işlem(zaman+para+iş yükü).
19 tane ek il ve o ilin alt ilçelerinin idari masrafarını niye ödeyelim ki? Olan bize oluyor hep de neyse...