• 25-06-2022, 12:55:52
    #10
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzi bi story atmış video halinde devamında ise kolunda R10 dövmesi gözüküyor anlamını yada sebebini bilen var mı?


    Hocam hikayeyi uzi atıyorsa uyurken kolunda dövme gözüken arkadaş nasıl uzi oluyor hahahah
  • 25-06-2022, 12:57:16
    #11
    R10 zaten Ronaldihno nun markası herkes bir anlam yükleyebilir. rıza 10 rıdvan 10 felan. zamanında selçuk inan gs li s10 diye alamk sitedi başvurdu samsung izin vermedi
  • 25-06-2022, 12:57:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    her sakallıyı dede sanma sendromu
  • 25-06-2022, 13:00:06
    #13
    Rio
  • 25-06-2022, 13:02:01
    #14
    R10 değilde Rio olarak görünüyor.
  • 25-06-2022, 13:04:01
    #15
    GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Uzunca bir süre geçimini R10'da seslendirme hizmeti ve beat satışı ile sağlayan Uzi, vefa bir semt adı değildir demiş.

    Helal olsun, Neşet Ertaş'tan sonra gördüğüm en güzel ahlaklı sanatçı.
    İroniyse gerçekten başarılı 👍
  • 25-06-2022, 13:04:51
    #16
    @Admin; bişeyler deniyor
  • 25-06-2022, 13:12:07
    #17
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokaktan gelen insanlar vefa kavramını daha iyi biliyor.. Hayatı klavye başından yaşayanlarda anca burada çok bilmişlik veya kafasına göre insanlarla mizah yaptığını sanıyor...
    Her konuda mizah yapılıp, yanlış olan şeylerin normalleştirilmesi ülkenin genel sorunu ancak bu konu için de ciddiyet beklemek biraz fazla gibi.
    Okusa uzi bu kadar alınmazdı abi inan güler geçerdi yani.
  • 25-06-2022, 13:18:30
    #18
    🏆 SMM-PANEL.NET
    uzi değil o arkadaşı