onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sokaktan gelen insanlar vefa kavramını daha iyi biliyor.. Hayatı klavye başından yaşayanlarda anca burada çok bilmişlik veya kafasına göre insanlarla mizah yaptığını sanıyor...
Her konuda mizah yapılıp, yanlış olan şeylerin normalleştirilmesi ülkenin genel sorunu ancak bu konu için de ciddiyet beklemek biraz fazla gibi.
Okusa uzi bu kadar alınmazdı abi inan güler geçerdi yani.