• 19-06-2022, 15:03:49
    #10
    ysozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içeriğimi çalmış şikayet konusu açıyorum
    Başına öz koymadım neyse onu yazdım
  • 19-06-2022, 15:13:35
    #11
    coderman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başına öz koymadım neyse onu yazdım
    :d:d :d
  • 19-06-2022, 20:26:17
    #12
    Benim anlamadığım, kim maaşını geç aldığı için olumlu dönüş yapıp daha iyi oldu diyebilir? Erkene alınmış olsa neyse de maaşını geç aldığı için kimse sevinmez. Hatta maaş günü bayrama vs denk geldiğinde erkenden aldığımız için seviniyoruz, böyle saçmalık olamaz.