R10 forum sitesi sosyal medya platformu değil ki, her hangi bir faydası olmaz. Anlık olarak iletişime geçmek varken sosyal medya platformları gibi paylaşım zamanlamak saçma olur.
Engelleme kısmı düzenlenirse benim için yeterli olur, ayrıca her 5000 yeni üye geldiği zaman +1 mod takviyesi yapılsa modların görevleride nispeten hafifletilebilir.