• 17-06-2022, 22:19:58
    #1
    En iyisi sanırım
    Görüşünüzü merak ediyorum yolda bağıra bağıra küfür etseniz kaç kişi dediğinizi anlar?
  • 17-06-2022, 22:21:28
    #2
    Çok kişi.
  • 17-06-2022, 22:23:30
    #3
    İngilizce mi , Almanca mı , Arapça mı ? Farsça mı ?

    Türkçe mi ?

    Türkçe için dersen hepsi evladım gibi , hepsinin yeri bende farklı hele bir tanesi var ki cümle sonlarına noktadan önce gelecek son şey..

    Edit : Suriyeli ve Afganların ne konuştuğunu her zaman merak etmişimdir , biz geçerken yanımızda susuyorlar 🤣😂 Bilmiyorlar ki arapça bilmiyoz ...
  • 17-06-2022, 22:24:18
    #4
    En iyisi sanırım
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce mi , Almanca mı , Arapça mı ? Farsça mı ?

    Türkçe mi ?

    Türkçe için dersen hepsi evladım gibi , hepsinin yeri bende farklı hele bir tanesi var ki cümle sonlarına noktadan önce gelecek son şey..
    Türkçe tabii ki hocam
  • 17-06-2022, 22:38:37
    #5
    anlayan anladı
  • 18-06-2022, 00:11:01
    #6
    bizim burda bir deli var küfreder saçma sapan konuşur.onu tanıyan delidir diye ses etmez. ama akıllı bir kişi etsin oyarlar adamı.sarhoş bile olması önemli değil
  • 18-06-2022, 00:12:37
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rusça ederseniz cs:go kitlesi anlayabilir
  • 18-06-2022, 16:01:59
    #8
    En iyisi sanırım
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlayan anladı
    1/5 sanırım