Anket Hayaliniz uğruna ailenizi karşınıza aldınız mı
Toplam Katılımcı Sayısı: 28
Hayaliniz uğruna ailenizi karşınıza aldınız mı
Evet aldım,ne için olduğunu yoruma yazıyorum
%50,00 (14 Oy)
Hayır almadım
%50,00 (14 Oy)
  • 15-06-2022, 02:32:07
    #1
    Ne için olduğunu da yazabilirsiniz.Bakalim forumun cengaverleri kimler.
  • 15-06-2022, 02:33:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maalesef, ne olursa olsun ailemi değil de Annemi üzmemek için çoğu şeyde kendime engel koyuyorum. Anneler değerlidir.
    "Cennet annelerin ayakları altındadır." (Nesâî, Cihad, 6)
  • 15-06-2022, 02:35:38
    #3
    Motor alma hayalim var ama ailem hem tehlike yönünden hemde maddi açıdan karşı çıkıyor.
    Motora vereceğin parayla bizim kredimizi öde diyorlar. Sadece annem ve kardeşlerim var. Ne yapacagım bilmiyorum çünkü bekledikçe fiyatlar artıyor bir süre sonra imkansız olacak benim için motor almak
  • 15-06-2022, 02:41:12
    #4
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motor alma hayalim var ama ailem hem tehlike yönünden hemde maddi açıdan karşı çıkıyor.
    Motora vereceğin parayla bizim kredimizi öde diyorlar. Sadece annem ve kardeşlerim var. Ne yapacagım bilmiyorum çünkü bekledikçe fiyatlar artıyor bir süre sonra imkansız olacak benim için motor almak
    Motor riskli iş bence hocam.Bi kaza vs olsa hasarı direkt sürücü alıyor
  • 15-06-2022, 02:45:36
    #5
    2016 yılında istanbul esenler tekstilkennte b-14 blokta bir yazılım şirketi açmıştım ve annem babam buna izin vermemişti. Babamın benimle haftalarca konuşmamasını göze alarak gittim. Şimdi babam öleli 4,5 ay oluyor. Hayal, amaç hikaye. Ailesinden birini kaybetmeyen onları karşısına almayı cengaverlik sayıyor. Kimse üstüne alınmasın, kimsenin şahsına değil kurulan cümleye bu sözlerim. Önemli olan onları yanınıza alabilmeniz dostlar. Şimdi 3 bölgede iş yaptığım yazılım ve medya şirketim var. Beş kuruşum olmasaydı da babam yanımda olsaydı, bir kaç hafta bile olsa onunla konuşmadan zamanım geçmeseydi.
  • 15-06-2022, 02:53:29
    #6
    Maneviyat tan başka maddi dünyevi hiçbirşey için ana baba ile kaşı karşıya gelmeyi kimseler aklından bile geçirmemeli... Çok duyuyoruz hayırsız evlatları miras peşinde aile içi kavgalar vesaire.
    Ana baba rızası olmadan işler düze çıkmaz maalesef... Çoksa ne yazar anne baba ile küs vefat etse biri.. Ömür boyu kendini affetmez keşke der kırmasaydım... Dünyevi çıkarları için....
    • beyblade
    beyblade bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-06-2022, 03:25:40
    #7
    Demiş Franz Kafka.

    Bende çok kere karşıma almaya yeltenmedim değil ama verilen eğitimin getirdiği ağırlık ile asla o eşiği aşamadım. Güvercin adımlarıyla yavaş yavaş hayallerime ulaşmaya çalıştım ama bir türlü işleri başarıya tam olarak atamadım. Şimdilik amazon associates ile aylık pasif bir gelirim var.

    Bunun öncesinde (12 yıl kadar) babam ile çok kere karşı karşıya geldim. Ben online ticaret üzerinden bir ço girişim de bulundum. Hepsinde günlük yaklaşık 1000 TL gelirlere kadar ulaştım ama bunu kanıtlayabilmem için bir türlü o fırsatı vermedi hayat bana. Tam bu sefer oldu dedim bir aksilik oldu ve sistem başarısız oldu. Babam bu işlerden para kazanmanın hayal olduğunu söyler dururdu hep. Şimdi amazon associates ile pasif kazancımı çektiğimi görünce artık o da pes etti

    Buraya 12 yıllık daha çok yaşanmışlık yazardım ama bunun bir önemi yok. Çok kolay bir şekilde evden çıkıp mega kente gelebilirdim. Çünkü İstanbul'a gelseydim belki de başka bir hayalin kapılarını açacağıma emindim ama bunu yapmak için o gamsızlığı yapamadım. Evimde kalıp 2009 yılında kapatmak zorunda olduğumuz firmamızın enkazlarını toplamaya yardım ettim. Hala daha düzlüğe çıktığımı söyleyemem ama vicdanım rahat.

    Şimdi ise Ankara'da babamın, ertesi gün olacağı bypass ameliyatı için başında bekliyorum.

    Dünya, kendimiz için alacağımız radikal kararlar için çok az bir zaman sunuyor bizlere. O küçük zamanın içinde sevdiklerimizi kırmamayı tercih ettim ben.

    Kalın sağlıcakla...

  • 15-06-2022, 03:27:56
    #8
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demiş Franz Kafka.

    Bende çok kere karşıma almaya yeltenmedim değil ama verilen eğitimin getirdiği ağırlık ile asla o eşiği aşamadım. Güvercin adımlarıyla yavaş yavaş hayallerime ulaşmaya çalıştım ama bir türlü işleri başarıya tam olarak atamadım. Şimdilik amazon associates ile aylık pasif bir gelirim var.

    Bunun öncesinde (12 yıl kadar) babam ile çok kere karşı karşıya geldim. Ben online ticaret üzerinden bir ço girişim de bulundum. Hepsinde günlük yaklaşık 1000 TL gelirlere kadar ulaştım ama bunu kanıtlayabilmem için bir türlü o fırsatı vermedi hayat bana. Tam bu sefer oldu dedim bir aksilik oldu ve sistem başarısız oldu. Babam bu işlerden para kazanmanın hayal olduğunu söyler dururdu hep. Şimdi amazon associates ile pasif kazancımı çektiğimi görünce artık o da pes etti

    Buraya 12 yıllık daha çok yaşanmışlık yazardım ama bunun bir önemi yok. Çok kolay bir şekilde evden çıkıp mega kente gelebilirdim. Çünkü İstanbul'a gelseydim belki de başka bir hayalin kapılarını açacağıma emindim ama bunu yapmak için o gamsızlığı yapamadım. Evimde kalıp 2009 yılında kapatmak zorunda olduğumuz firmamızın enkazlarını toplamaya yardım ettim. Hala daha düzlüğe çıktığımı söyleyemem ama vicdanım rahat.

    Şimdi ise Ankara'da babamın, ertesi gün olacağı bypass ameliyatı için başında bekliyorum.

    Dünya, kendimiz için alacağımız radikal kararlar için çok az bir zaman sunuyor bizlere. O küçük zamanın içinde sevdiklerimizi kırmamayı tercih ettim ben.

    Kalın sağlıcakla...

    Güzel anı hocam teşekkürler paylaşım için ayrıyeten geçmiş olsun babanıza
  • 15-06-2022, 03:37:32
    #9
    Hiçbir anne baba evladının kötülüğünü istemez. Aile bir konuda evladına karşı çıkıyorsa korumak için ve iyiliğini istediği içindir. O yüzden herhangi bir sebeple ailenizi karşınıza almadan önce iyi düşünün. Onların tecrübeleri sizden katbekat fazla.
    • beyblade
    beyblade bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.