• 14-06-2022, 19:13:14
    #1
    sanalika oynayan var mı :d en son 10 yıl önce oynuyordum bi gireyim dedim 1 haftadır oynuyorum
  • 14-06-2022, 19:15:28
    #2
    Oyunu hala eskisi gibi çok kişi oynuyor mu? Meraktan soruyorum.
  • 14-06-2022, 19:16:06
    #3
    Valla geçenler de benim de oynayasım geldi hocam da yapacak birşey yok oyunda nasıl vakit geçiriyorsunuz
  • 14-06-2022, 19:16:38
    #4
    1k gördüm max oynayan sayısı
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunu hala eskisi gibi çok kişi oynuyor mu? Meraktan soruyorum.
  • 14-06-2022, 19:16:59
    #5
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Hahahahahaha 😂 Ne oyundu be eskiden çok oynamıştım ama şuan oynamıyorum.
  • 14-06-2022, 19:17:58
    #6
    @Celilzzers; @gorilofficial;
  • 14-06-2022, 19:33:17
    #7
    hocam oynuyorsanız bana biraz eşya atın
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 14-06-2022, 21:05:48
    #8
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne sarmıştı 1 günde olsa ya sonra iş güç ders takılamadık ama en yakın zamanda lütfen...
  • 14-06-2022, 23:35:02
    #9
    Zamanında ne oynardım...